Klachtenregeling

Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en wij ervan kunnen leren. U kunt uw klacht melden via onderstaand formulier.

email address:
Homepage:
URL:
Comment:

" class="mpform_field_139 mpform_field_email mpform_email" required="required" />
*:
*:
Geslacht*:
*:
*:
*:
*:
*:
*:{TITLE}{FIELD}
:
:
:
Kalender
:
*:
Kalender
:
Klacht gaat over:




:

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem en kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris van de Stichting Rijncoepel is telefonisch te bereiken op 071-8200374 of per e-mail:  klachtenfunctionaris@rijncoepel.nl . Via deze website   https://www.rijncoepel.nl/contact/klacht-of-idee-melden  leest u meer informatie over de klachtenregeling.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op  https://www.skge.nl/ .